2012. augusztus 23., csütörtök

Conte rendkívüli sajtótájékoztatót tartott: " A fogadási csalás reklámjává váltam"

A tíz hónapra eltiltott edző Antonio Conte csütörtökön rendkívüli sajtótájékoztatót tartott, annak érdekében, hogy tisztázza magát. Ha valaki nem ismerné az előzményeket előbb olvassa el itt: http://www.fociclub.hu/?p=3695 .A Juve mesterét bűnösnek találták, tíz hónapra eltiltották, mert tudott a Siena edzőjeként egy manipulált mérkőzésről, de ezt nem jelentette a hatóságoknak. 

„Mindig tiszteletben tartottam a szabályokat a pályán és azon kívül is. Az egész ügy során megfelelő viselkedést tanúsítottam. A tegnapi nap volt a hab a tortán. Teljesen megdöbbentett, amit az egyik bíró mondott, akinek ráadásul a papírokkal kellett volna foglalkoznia. Helyesen cselekedtem, annak ellenére, hogy súlyos igazságtalanságokat kellett elviselnem. Most tisztázni szeretnék néhány dolgot. Soha életemben nem fogadtam, most mégis a botrány reklámjává váltam." - így kezdte beszédét a tréner

„Elítélték Pippo Carobbiót, akit a legjobb barátomnak és megbízható személynek állítottak be, miközben a szövetségi ügyész engem nem tekintett hitelesnek. A szövetségi ügyész szavai dermesztőek voltak. Felháborító dolgok történtek, tönkretették a hitelességemet az öltözőben. Azok, akik ismernek, tudják, milyen ember Antonio Conte. A pályán szeretem megnyerni a meccseket." - folytatta beszédét a sajtótájékoztatón Conte.

Majd pedig így fejezte be mondandóját - „Abszurd ez az egész, mindenkinek meg kell értenie, hogy mi történt velem. Félek vitatkozni néhány játékosommal. Ha valakit felküldök a lelátóra, ilyen dolgok történhetnek. Mit tehetek? Vigyek magammal egy kamerát, ami rögzíti minden lépésemet? Ez most már bárkivel megtörténhet. Ma velem történt meg, holnap valamelyik kollégámmal vagy játékosommal eshet meg. Az embereknek ki kell nyitniuk a szemüket, és ki kell húzniuk a fejüket a homokból."

Szerző: Őszi Ádám

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése