2014. július 1., kedd

Rakitic: "Nem azért jöttem a Barcelonához, hogy..."

A katalán fővárosban az FC Barcelona háza táján zajlanak a dolgok, a csapat elindult egy rögös úton, melynek végállomása egy új keret, egy mondhatni új csapat lesz a 2014/2015-ös szezonban. A hétfői nap folyamán megérkezett a klubhoz Ivan Rakitic, aki kijelentette, ne úgy kezeljék őt, mint egy pótlóember. Burkoltan célzott rá, hogy nem Xavi, vagy Cesc pótléknak jött. Ezt követően pedig érzelmesen beszélt a sevillai évekről és köszönetet mondott a klub elnökének és sportigazgatójának. 

"Nem azért jöttem a Barcelonához, hogy bárkit is pótoljak! Ivan Rakitic maradok, aki mindent kiad, és hű marad önmagához." - mondta a 26 esztendős középpályás, aki vezére volt az előző szezonban az Európa Liga győzelmet aratő Sevillának.

"Soha nem gondoltam, hogy ilyen fájdalmas lesz beszélni. Felkészültem rá, de inkább szívemből szeretek beszélni. Meg kívánom említeni del Nidót, azt, ahogyan bánt velem, illetve Monchit , akivel életre szóló barátok vagyunk. Szeretnék köszönetet mondani az összes edzőnek mindazokért, amit tanítottak nekem, illetve a csapattársaimnak. A Sevilla és a város mindig a szívemben lesz. Tavaly elmentek játékosok, de én maradtam, mert nagy eredményeket akartam elérni. Most eljött az én pillanatom is."

Ivan Rakitic 2011-ben a Schalke 04 csapatából szerződött Sevillába, mindössze 2,5 millió euró ellenében. Az eltelt idő alatt 149 alkalommal öltötte magára a Sevilla mezét tétmérkőzésen, ez idő alatt pedig 32 gólja mellett 41 gólpasszt osztott ki. 

Arrow

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése