2014. március 7., péntek

Thiago Alcantara őszinte szavai

Sokan Xavi utódjaként emlegették, a Guardiola éra debütálása volt, ám karrierje nem úgy alakult a katalán klubnál, ahogyan azt sokan várták, így tavaly nyáron a Bayern München csapatához szerződött, ahol nagyon úgy fest, hogy boldog és megtalálta számításait. 

A 22 esztendős spanyol válogatott játékos Bundesliga rekordokat döntött az idei évben, a múltról és jelenről pedig az El País-nak nyilatkozott - "Hálás vagyok a Barcelonának, de nekik már nem tartozok semmivel! Bármely csapathoz elmentem volna, hogy ne melegítsem tovább a padot. Ez a saját döntésem volt. Senki nem tartott fegyvert a fejemhez, hogy kényszerítsen az eligazolásra. Nem éreztem, hogy a klub bízik bennem, ezért mentem el. Újra boldog akartam lenni, és futballozni szerettem volna rendszeresen. Megtaláltam a számításaimat a Bayernnél." - zárta gondolatmenetét Thiago, aki láthatóan tényleg boldog.

Alcantara az idei szezonban 20 alkalommal ölthette eddig magára a német rekordbajnok mezét, ez kevésnek tűnhet, de ne feledjük, a 2013-as év utolsó harmadában hosszabb időn át sérüléssel bajlódott. Pep Guardiola egyre több lehetőséget biztosít számára, melyet az ifjú csillag igyekszik meghálálni.

Őszi Ádám

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése