2013. június 13., csütörtök

Fabregas: "Ez az otthonom..."

A címben található idézetrészlet minden bizonnyal nagy felháborodást kelt, főleg az Arsenal fanatikusainak körében világszerte. Fabregas igaz Barcelona nevelés, de profi karrierjét az Arsenalban kezdte meg és Wenger mester keze alatt pallérozódott azzá, aki. Ehhez kétség sem férhet, na de az alapokat a spanyol iskola tette le, talán a kettő ötvözete, ezért ilyen jó Cesc.  

Azt, pedig, hogy ki mit tekint otthonának, úgy gondolom mindenki had döntse el maga. Biztos vagyok benne, hogy Fabregas nagyon hálás az Arsenal egész csapatának, a vezetőktől egészen a takarítónéniig.

Na, de mi is váltotta ki ezen szófoszlányt? Egy nyilatkozat, melyet Fabregas annak érdekében tett, hogy megfékezze a távozásáról szóló pletykákat. Többek között a Manchester United és a City mellett az arsenal is felmerült a sajtóban, mint lehetséges új klub.

"Soha nem mondtam olyat, hogy távozom a Barcától. Boldog vagyok, és készen állok a következő szezonra. Teljesen abszurdnak tartom, ha valaki azt mondja, hogy nem akarok játszani a Barcelona csapatában. Soha nem beszélek ezekről a  dolgokról nyilvánosság előtt, így nem tudom, hogy honnan vették azt az információt, hogy távozni szeretnék. Ha a Barcelona mondta, hogy nem akar, az más, én viszont nem szeretném itt hagyni az együttest. Tudom, hogy életem legnagyobb kihívása az, hogy a Barcelonánál szerepeljek, de én csak játszani akarok, mert ez az otthonom, és mindig is arról álmodtam, hogy itt legyek a legsikeresebb. Mostanáig minden jól ment." - zárta gondolatmenetét a spanyol válogatott játékos, aki most minden erelyével és figyelmével inkább a Konföderációs Kupa felé fordul.

Őszi Ádám

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése