2012. szeptember 6., csütörtök

Berbatov nyilatkozott Unitedes múltjáról és arról, hogy Fergusontól teljesen elvesztette a tekintélyét

Mint gondolom arról már sokan tudtok az átigazolási piac utolsó napján Berbatov elhagyta a Manchester United csapatát és a Fulham gárdájában között ki. nagyon keresett volt a piacon, 12 csapat szerette volna megszerezni köztük korábbi klubja a Tottenham a Milan, a Fiorentina és még a Juventus is. Ő mégis a londoni alakulat mellett és a biztos játéklehetőség mellett döntött. a támadó beszélt Unitedes múltjáról, arról, hogy nem érti kegyvesztettségét és Ferguson viselkedését. Büszke a csapattal elért eredményeire, góljaira, arra, hog Premier League gólkirály tudott lenni. Viszont Ferguson a szemében teljesen elvesztette a tekintélyét. Nézzük mit nyilatkozott a bolgár támadó, aki azt is leszögezte nem tér vissza a válogatottba.  

„Nem hiszem, hogy megérdemeltem volna ezt a bánásmódot. Akárhányszor beszéltem Fergusonnal, mindig azt mondta, hogy fontos vagyok a csapat számára, nem engednek el, majd a következő mérkőzésen megint nem voltam a csapat tagja.” - Érdemes megemlíteni, hogy az előző szezonban csupán 12 mérkőzésen léphetett pályára Berbatov és ezeken is bizonyított 12 találattal. Mondhatni, hogy Torres nem szerzett ennyit egy egész szezon alatt...

„Talán már akkor el kellett volna mennem, amikor 2011-ben kihagyott a Bajnokok Ligája-döntőre nevezett keretből. Tudom, hogy ő a főnök, de a velem szemben folytatott bánásmódja miatt elvesztette a tiszteletemet. Ferguson elmagyarázta nekem, hogy a csapat játéka sokkal közvetlenebb és gyorsabb lesz. De én sosem tartoztam a leggyorsabb játékosok közé, szeretem megtartani a labdákat, ez az én stílusom.”

Ezt követően pedig a Manchester United csapatában eltöltött négy esztendőről beszélt Berbatov, az utolsó mondata kiemelendő! - „Azt gondolom, nehéz elfogadni a döntést, de megőrzöm a méltóságomat. Gólokat lőttem, kétszer megnyertem a bajnokságot, gólkirály voltam, ez nem rossz. Nem lesz probléma a United ellen játszani, mert ez már korábban előfordult a karrieremben. De nincs értelme visszatekinteni a múltba. Elbúcsúztam azoktól az emberektől, akik megérdemlik. Fergusontól nem tudtam elköszönni.”

Sok sikert kívánunk Berbatov számára a Fulham csapatánál, ahova két esztendőre kötelezte el magát.

Szerző: Őszi Ádám 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése