2015. február 13., péntek

Totálkárosra tört autóját, megúszta a balesetet a német védő

Horrorisztikus közúti balesetet élt túl a német élvonalbeli labdarúgó-bajnokságban (Bundesliga) szereplő Padeborn labdarúgója Christian Strohdiek és édesanyja csütörtök este. 

Strohdiek azért rántotta el a kormányt, hogy megússzon egy a sávjába áttérő autóval történő frontális ütközést, ám pechjére így egy kamionnal találta szembe magát, mely a szalagkorlátnak sodorta, megpördítette autóját. A balesetet követően csodával határos módon mind ő, mind pedig édesannya kisebb sérülésekkel megúszták.

A balesetről, illetve törött  Jaguarjáról készült képet a 27 esztendős labdarúgó Twitter-csatornáján megosztotta, a sajtónak pedig így nyilatkozott - "Féltem, hogy meghalunk. Még mindig sokkhatás alatt vagyunk, több ezer őrangyalunk lehet – mondta Strohdiek a történtek után. – Egy fekete kocsi áttért a sávomba, így én reflexszerűen elrántottam a kormányt, és nem tudtam elkerülni az ütközést a teherautóval. Szerencsére a légzsák azonnal kinyílt, én és édesanyám pedig rögtön kiugrottunk a járműből."

A rendőrség becslései szerint a Janguárban 130 ezer eurós (38 millió forint) kár keletkezett.

Őszi Ádám

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése