2014. november 4., kedd

"Züllött" Adriano visszatér! - Európában kap szerződést

Depresszió, drog, alkohol, balhék és számtalan eljátszott lehetőség! Sokan így emlékeznek Adrianóra, az Inter és a brazil válogatott egykori klasszisára, akinek úgy fest az égiek újfent lehetőséget szavaztak. Ígéret van sokadszorra is, kíváncsian várjuk, hogy csak szóban, vagy ezúttal tettekben is megnyilvánul a támadó... 

A 32 esztendős csatár és leendő klubja a francia másodosztályban szereplő Le Havre szinte egy időben jelentette be a frigyet, mely hamarosan megköttetik. Részleteket még nem közöltek, ám nincsen kizárva, hogy a felek teljesítmény alapú szerződésben állapodnak meg, ismerve Adriano múltját.

"Elfogadok teljesítmény-alapú szerződést is, hogy megmutassam: megváltoztam. Tényleg megváltoztam. Sokat hibáztam korábban, de nem tudok visszamenni a múltba, csak azt tudom tenni, hogy nem követem el még egyszer ugyanazokat a hibákat. Soha nem mutattam másnak magam, és nem is hazudtam. Most szeretném megmutatni mindenkinek, ki is vagyok valójában" -  mondta Adriano pár héttel korábban készülve a visszatérésre.

Adriano legutóbb az Atletico Paranaense csapatában játszott, előtte a Flamengo, a Corinthians és a Roma alkalmazásában állt, ám becsülete mindenütt kitellett. Pályafutásának legsikeresebb korszaka az Interben eltöltött öt esztendő volt.

Ami a Le Havre együttesét illeti, a csapat 13 fordulót követően hatodik pozíciót foglalja el a tabellán, a cél pedig nem más, mint a szezon végén a feljutás.

Arrow 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése