2014. június 20., péntek

Suarez megható nyilatkozata! - érzelmi hullámvasút...

Hatalmas feszültség és nyomás szabadult fel Luis Suárezből, aki csütörtök este a kiesés szélére lőtte az angol válogatottat. A Liverpool támadója a mérkőzést követően könnyek közepette nyilatkozott, valóra vált álomról beszélt.  

Sokszor bunkó, olykor harapós, de ő is csak egy ember és egy szerethető, kiváló focista! Sokáig azt sem tudta, hogy ott lehet-e élete, karrierje egyik legfontosabb eseményén, ám az elvégzett munka, az operáció és az orvosok, segítsége, a társaktól kapott erő ezt mind lehetővé tette. 

Az egész egy hatalmas érzelmi hullámvasút, ugyanis Suarez fejese és bombája a kiesés szélére lőtte az országot, ahol játszik és csapattársait, akikkel együtt harcolt a címekért a szezon során.

"Láttam a labdát, majd behunytam a szememet, és akkora erővel rúgtam bele, hogy abban benne volt minden, amin az elmúlt hetekben keresztülmentem, és azokért az emberekért is rúgtam, akik segítettek engem. Bement" - nyilatkozta a riporternek a támadó könnyek közepette.

Őszi Ádám

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése