2014. május 19., hétfő

Drogba meghozta döntését

Véget ér a Galatasaray és Didier Drogba frigye, ugyanis a 36 esztendős elefántcsontparti nem hosszabbítja meg idény végéig szóló szerződését a klubbal. Arról, azonban nem beszélt, hogy mi lesz a folytatásban, egy dologra koncentrál, a világbajnokságra. 

"A Galatasaray mindig a szívemben lesz. Nagyon büszke vagyok arra, hogy képviselhettem ezt a csapatot. Nem a pénzért jöttem ide, ha az számítana, akkor maradtam volna Kínában. Azért igazoltam Törökországba, hogy újra érezzem a szenvedélyt. Azzal, hogy betaláltam a Fenerbahce és a Besiktas ellen, azt gondolom, nagy örömet okoztam a szurkolóknak." - mondta Drogba a riporternek

Drogba  2013 januárjában lett a Galata játékosa, ez idő alatt pedig a szurkolók nagy kedvencévé nőtte ki magát. A klub színeiben ez idő alatt 18 gólt szerzett, egyik legemlékezetesebb, legfontosabb találata a Fener elleni volt, mellyel Török Szuperkupát nyert a csapat. Ezen kívül egy bajnoki cím és egy kupagyőzelem is a trófeák közé vándorolt.

Őszi Ádám

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése