2014. február 28., péntek

"A Milan Messije akarok lenni..."

Adel Taarabt hosszú időn át hatalmas tehetségként volt kezelve, ám az igazi áttörém minden klubnál, kölcsönadásnál elmaradt, megmaradt egy jó középszerű játékosnak! Télen az AC Milan kölcsön vette, eddigi szereplése pedig bizalomra ad okot, igaz még csak három meccsen lépett pályára, ám ezeken két gólt szerzett. A marokkói válogatott játékos nyíltan beszélt céljairól, mely során kiderült, önbizalom hiányban azért nem szenved, ám tudja, hogy hol a helye... 

"Nem lep meg az eddigi milanos teljesítményem. Tudom, hogy mire vagyok képes, és fontos játékosnak érzem magam a Milannál! A Milan Messije akarok lenni. Inspirálnak az olyan játékosok, mint Messi és Cristiano Ronaldo. Nem vagyok még a szintjükön, ám ez a célom. Bizonyítanom kell még, de hiszek a kvalitásaimban. Amikor a Milan leigazolt, azt mondtam magamnak, hogy meg kell ragadni ezt a lehetőséget. Már így is eldobtam négy évet, és nem engedhetem meg, hogy még több időt vesztegessek. Kis időm van arra, hogy meggyőzzem a Milant, de ki akarom használni a lehetőséget."

A jelenlegi kölcsönszerződés a szezon végéig szól, ekkor dönt majd az AC Milan vezetősége, hogy a csapat kíván-e élni opciós jogával.

Őszi Ádám

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése