2012. szeptember 10., hétfő

Ibrahimovic a szerény: "Élő legenda vagyok..."

Zlatan Ibrahimovic a PSG és a svéd válogatott kiválósága korábban sem arról volt híres, hogy véka alá rejti véleményét és tudtuk róla, hogy önbizalomhiányban sem szenved. A csatárklasszis hazájában Malmőben kapott emlékművet a Hírességek Sétányán. Az ünnepélyes átadást követően Ibra a France Footballnak adott interjút - "Nagy megtiszteltetés számomra ez az emlékmű, ami azt bizonyítja, letettem már valamit az asztalra pályafutásom során. Azt szokták mondani, hogy legendává csak azok válnak, akik már nem tartoznak az élők sorába. De én élő legenda vagyok!" 

Egy másik kérdésben egy újságíró azt firtatta, hogy nem ünnepelte a 27. másodpercben szerzett bajnoki találatát és célozgatott Cristiano Ronaldora, mire Zlatan csattanós választ adott - "Úgy látom, most próbálnak valaki mással összehasonlítani, de engem nem lehet párhuzamba állítani senkivel. Amikor a 27. másodpercben gólt lövök, még mindig hátra van 89 perc a mérkőzésből, ez idő alatt bármi megtörténhet. Inkább a találkozó után mutatom ki az örömömet."

Szerző: Őszi Ádám

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése