2012. június 5., kedd

Interjú Bank Istvánnal a Kaposvár labdarúgójával


A napokban felvettem a kapcsolatot Bank Istvánnal a Kaposvár labdarúgójával és készítettem vele egy rövid interjút, melyben az idei szezonról, jövőbeli terveiről és a pár nap múlva kezdődő kontinensviadalról kérdeztem.

Tizedik helyen zárt a csapat, sikerült a bennmaradás, hogyan értékeled az idei szezont?

Nem volt egyszerű éve a csapatnak, sok nehézséggel kellett megküzdenünk. De szokták mondani: Minden jó, ha jó a vége.  Azt hiszem, hogy ez a legjobb mondás erre a szezonra. Rengeteg döntetlent játszottunk, nem nagyon haladtunk előre a pontszámok tekintetében. Hiányoztak a győzelmek. Az utolsó hét mérkőzésünkön pedig szereztünk 14 pontot. Végül a tízedik helyen zártunk, minden Rákóczi szimpatizáns nagy örömére.

Távozik a vezetőedző Sisa Tibor, milyen embernek ismerted meg őt?
Sisa Tibort egy nagyon precíz, jó értelemben véve munkamániás edzőnek ismertem meg. Jó humora mellett megkövetelte a kemény munkát, igazi maximalista. Mindenkinél a teljesítményt nézte, csak az játszott, aki az edzéseken is száz százalékig odatette magát. Két évet dolgoztunk együtt, de az élet úgy hozta, hogy a tréner máshol folytatja a továbbiakban. Ehhez ezúttal is sok szerencsét kívánok neki.

Lehet sejteni valamit, hogy ki veszi át a csapat irányítását? (Többen Prukner László nevét emlegetik)
Erről nem hallottam még semmit, de napokon belül meg fogják nevezni az új vezetőedzőt.

Mik a jövőbeli céljaid, terveid, maradsz Kaposváron? Vagy vannak esetleg ajánlataid?
Lassan 3 éve kerültem vissza Kaposvárra. Szeretek itt lenni, itt játszani. Nem tervezem a váltást, de az élet mindig közbeszólhat.  A célom pedig… minél tovább azt csinálni, amit szeretek, vagyis futballozni.

Mi volt pályafutásod legemlékezetesebb pillanata?
Több emlékezetes pillanat volt az életemben. De talán kettőt emelnék ki. Az egyik mindenképpen az NB I-be való feljutás a Kaposvárral, ez még 2004-ben történt. Azt hiszem, hogy jelen pillanatban ez az élmény áll az első helyen. De a Győrrel szerzett bajnoki bronz is szép emlék.

Kit tekintesz példaképednek és miért ő az?
Erre nálam nagyon egyszerű a válasz. Focistaként nem lehet más, mint Puskás Ferenc. Azt hiszem, mást nem is kell mondanom, hiszen őt mindenki ismeri. A pályán és a civil életben is nagyszerű ember volt.

Nemsokára kezdődik az EB, várod már, illetve nézni fogod a mérkőzéseket?
Természetesen várom már és minél több mérkőzést szeretnék látni. Ha éppen nem edzésen leszek, a program nem lehet más, mint leülni a tv elé és a barátokkal együtt - remélhetőleg - jó meccseket nézni.

Melyik a kedvenc válogatottad és szerinted ki nyeri az Európa Bajnokságot?
Nincs kedvenc válogatottam. De a német és spanyol focit szeretem.  Ők mindenképpen favoritok nálam.

Szerinted melyik négy csapat jut az elődöntőbe az EB-n?
Nem vagyok jó tippelő, de szerintem: Németország, Spanyolország, Hollandia, Anglia

Szerző: Őszi Ádám

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése