2015. február 12., csütörtök

Pezsgőt bontottak a Chelsea-nél

Hosszú távú szerződést, mondhatni hűséget fogadott a Chelsea labdarúgócsapatának a klub egyik legmeghatározóbb játékosa a belga Eden Hazard. A hírt az angol együttes hivatalos honlapján tudatta. 

Az új kontraktus értelmében Hazard 2020-ig szolgálja a londoni kékeket, az anyagi részleteket pedig nem kötötték a sajtó orrára.

"Nagyon boldog vagyok, hogy aláírhattam az új szerződésemet. Amióta a Chelsea-ben játszom, jól érzem magam, a klub mindenben támogat engem. A menedzser sokat tett a fejlődésem érdekében, a szurkolók fantasztikusak, és a csapattársakkal is nagyszerűen megértem magam. Mindig arra törekszem, hogy örömet szerezzek a drukkereknek a játékommal, boldog vagyok, hogy értékelik az erőfeszítéseimet" - nyilatkozta Hazard a kontraktus aláírását követően

A 24 éves belga válogatott lebdarúgó 2012 nyarán 40 millió euró ellenében került a londoniakhoz, háta mögött hagyva gall földet és a Lille csapatát. A Chelsea dresszét ezidáig 147 tétmérkőzésen öltötte magára, s ezeken 43 alkalommal volt eredményes. Hazard Mourinho és a szurkolók nagy kedvence, helye a csapatban megkérdőjelezhetetlen.

Őszi Ádám

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése