2013. október 14., hétfő

Courtois: "Úgy érzem, a világ legjobb öt kapusa között vagyok"

Úgy tűnik, Thibaut Courtois a Chelsea hálóőre, aki kölcsönben szerepel az Atletico Madridban nem kell, hogy a szomszédba menjen ha magabiztosságról, önbizalomról van szó.  

A következő sorokat az AS hozta le, Cortuis a lap munkatársának elmondta - "A legjobb formámban vagyok, és úgy érzem, a világ legjobb öt kapusa között vagyok."

"Sokat fejlődtem az Atleticónál, különösen az elmúlt szezonban, amikor megnyertük az Európai Szuperkupát és a Copa del Rey-t. Nagy fejlődésen mentem keresztül, főleg a gyorsaságot, a reflexet és a tapasztalatot illetően."

"Játszani akarok, nem a padon ülni. Az Atléticónál nagyszerűen érzem magam, és lehetőségem van a Bajnokok Ligájában játszani." - ezen mondattal utalt rá a belga hálóőr, hogy nem szeretne visszakerülni a londoni kékekhez és Cech mögött a padot koptatni. Jó lenne, ha rendeződne a helyzete és nem kellene bizonytalanságban élnie, azon gondolkozni, mikor rendelik őt vissza. Vajon a "Matracosok" képesek megvenni a belgát?

Kíváncsiak lennénk, hogy ki a másik négy hálóőr, aki a belga szerint jelenleg a top5-be befér...

Jó kapusokból nincsen hiány: Neuer, Casillas, López, Handanovic, Hart, Buffon, De Gea, Muslera, Cech és sorolhatnánk...

Őszi Ádám

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése