2013. július 3., szerda

Először! Másodszor! Harmadszor! Paulinho 20 millió euróért elkelt - hivatalos

A Konföderációs Kupa egyik legjobbja, a brazil válogatott középpályájának motorja, A Corinthians 24 esztendős sztárja! Nem más ő, mint Paulinho, aki sok honfitársához hasonlóan Európába költözik, azon belül pedig a Premier League szerelmesei csodálhatják majd játékát, na meg a Spurs fanatikusai.  

A Tottenham lett a befutó! A londoni klub 20 millió euró ellenében szerezte meg Paulinho játékjogát.

"Ajánlatot tettek az ügynökömnek és a Corinthiansnak. Én ültem, néztem, és a Tottenhamet választottam. Azt gondoljuk, ez volt a legjobb opció" - mondta az ESPN egyik műsorában Paulinho.

"Egy nagy klubtól és másik nagy klubhoz megyek, és a Tottenham egy nagyszerű bajnokságban szerepel. Biztos vagyok abban, hogy a munkámat a lehető legjobban fogom végezni. Nem sajnálom a dolgot, és nem fogom megbánni a későbbiekben sem."

A brazil válogatott játékos három esztendőt követően hagyja el a Corinthians csapatát, mellyel idén megnyerte a klub vb-t.

Őszi Ádám

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése