2013. május 22., szerda

Reina beszélt a Barcelona érdeklődéséről, tiszta vizet öntött a pohárba

Szinte biztosan kapust igazol a nyáron az FC Barcelona, ugyanis Valdes, a klub első számú hálóőre bejelentette távozását. A nevek csak úgy pörögnek és repkednek, egész listát lehetne már összeállítani a szóbeszédekből és pletykákból. Az egyik Reina a Liverpool hálóőre, aki tiszta vizet öntött a pohárba és elmondta, hol tartanak, illetve hol nem tartanak a tárgyalások a katalán klubbal.
 
"Három év hátravan még a liverpoolos szerződésemből. Elégedett vagyok, jól érzem magam, és a családom is boldog" - mondta a spanyol hálóőr a Cadena SER-nek.

"A szóbeszédeket nehéz kontrollálni, de hízelgő, ha egy olyan klub, mint a Barca, érdeklődik irántad."

"Nem tudom, hogy volt-e kontakt a klubok között vagy az ügynökömmel. Jelen pillanatban véleményem szerint nem komoly a dolog." - ezen szavaival a klasszis kapus nyilvánossá tette, hogy többnyire egyenlőre csak pletykákról beszélhetünk.

"Jók voltak azok az évek, amiket a Barcelonánál töltöttem el. Nincsenek rossz érzéseim amiatt, hogy nem voltam sikeres ott. Több mint 50 mérkőzésen védtem náluk, pedig kevesebb mint 20 voltam, ez sokat segített a fejlődésemben. Persze szerettem volna többet játszani, de nem kell túldramatizálni a dolgokat." - zárta nyilatkozatát Reina, aki 2002-ben hagyta el a katalán klubot, ahol nevelkedett.


Őszi Ádám

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése