2012. július 24., kedd

Huszti: "van bennem plusz motiváció, sokaknak szeretnék bizonyítani..."

Mint azt már tegnap tudattuk Huszti Szabolcs a Hannover csapatánál folytatja pályafutását, mellyel három plusz egy éves szerződést kötött.  A magyar középpályás életében új korszak kezdődik, kérdés ez a változás a válogatottba is visszahozza-e őt. Szabolcs a mai napon edzésbe áll és nagyon motivált elmondása szerint. 

"Folyamatosan kapcsolatban voltam a Hannoverrel, akkor is beszélgettem a németekkel, amikor nem volt konkrétan szó a visszatérésemről. Persze, mindig kérdezgették, hogy mikor igazolok vissza, és most is éreztem a klubvezetőségen, hogy nagyon elszánt, s mindenáron szeretne visszaszerezni. Az edzővel többször beszéltem a közelmúltban, hangsúlyozta, hogy számít rám. Örülök, hogy így alakult a sorsom, van bennem plusz motiváció, sokaknak szeretnék bizonyítani, de természetesen elsősorban a Hannover sikerét tartom szem előtt. Jó látni a régi-új arcokat, a jelenlegi keretből hét futballistával játszottam együtt, de biztos kell kis idő, mire összeszokok a srácokkal. Rosszabb játékos nem lettem, sőt, amikor lehetőséget kaptam, a Zenitben töltött időszak alatt sem okoztam csalódást. A Hannover ott van közvetlenül a német nagycsapatok mögött, és bízom benne, hogy ebben a bajnokságban is helye lesz az élbolyban. Jóllehet, a keddi felkészülési mérkőzésen még nem valószínű, hogy pályára lépek, edzésben vagyok, szóval kész vagyok a munkára.” - nyilatkozta Huszti Szabolcs a sport365.hu-nak

Kedveld facebookos oldalunkat és légy tagja közösségünknek, ha megteszed üzenőfaladon megjelennek a friss híreink. Íme az oldal: http://www.facebook.com/SportToll

Szerző: Őszi Ádám

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése