2015. szeptember 23., szerda

Megtört az átok! - A gól, melyre 1427 percet kellett várni

Fantasztikus szezonrajtot tudhat magáénak Dárdai Pál csapata a Hertha BSC, mely a nyáron kölcsönvette a Stuttgart gólképtelen támadóját a bosnyák Vedad Ibisevicet. A Köln ellen megtört az átok, gólt szerzett a légiós, s már a folytatásra  gondol. 

Vedad Ibisevic minden önbizalmát elveszítette a Stuttgart játékosaként. Egyszerűen semmi nem akart összejönni a számára, egyetlen egy gólt sem tudott szerezni a 2013–14-es Bundesliga-idény 17. fordulója óta. Legutóbb 2014. január 29-én, tehát több mint másfél esztendeje vette be a Bayern München kapuját, s azóta senkinek nem tudott gólt lőni. Csapatkapitányból kegyvesztett labdarúgóvá épült le, a történet odáig fajult, hogy már lehetőséget sem kapott, így klubja kölcsönadta Berlinbe, ahol Dárdai Pál hitt benne. 

Ibisevic érzi a bizalmat, a Köln elleni bajnoki 43. percében pedig ezt meg is hálálta, sőt egyből két góllal fejelte meg az 1427 perces gólcsendet. A 31 esztendős csatár a mérkőzést követően így nyilatkozott - "Óriási megkönnyebbülés, hogy végre gólt szereztem, a csapat nagyon jól dolgozott alám. Minden csatárnak önbizalomra van elsősorban szüksége, én sem vagyok kivétel – szombaton folytatjuk!"

Természetesen a berliniek trénere Dárdai Pál is megkapta csatáráról a kérdést - "Mindig is mondtam, hogy tudjuk, Vedad Ibisevic mire képes. Állati nagyot javított a támadójátékunkon. Legközelebb talán hamarabb eldöntjük a mérkőzést a második góllal, de ennek ellenére kiváló teljesítményt nyújtottunk egy jó ellenféllel szemben."

Őszi Ádám

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése