2015. szeptember 23., szerda

Lewandowski és Guardiola is megszólalt a mérkőzés után

Aki esetleg lemaradt volna, azzal tudatjuk, Robert Lewandowski kedd este a Wolfsburg ellenében sporttörténelmet írt, 9 perc alatt szerzett mesterötösével. A találkozót követően megszólalt a gólvágó és mestere Guardiola egyaránt. Régi csapattársa, a Dortmundot erősítő Mats Hummels sem tudott elmenni szó nélkül az eseménysor mellett. 

Pep Guardiola csak a cserepadra jelölte lengyel gólvágóját, ám a 0-1-es félidő, a Wolfsburg vezetése változtatásra ösztökélte a félidőben. Lewandowski jött, belőtte az elsőt, majd kilenc perccel később már 5-1 állt az eredményjelzőn. A mérkőzést követően így értékelt a hős - "Nagyon boldog vagyok. Ez őrület volt. Csak tüzelni akartam, és egyszerűen nem is gondoltam, hogy mi történik utána, de éreztem, hogy ráléptünk a gázra. Elképesztő este volt számomra, nagyon gyorsan történt minden. Ha a pályán vagy, a játékra koncentrálsz, aztán egyszer csak felnéztem, és megláttam az eredményjelzőt, és azt gondoltam, ó, ez a futball! Mindig játszani akarok, gólokat szerezni és győzni. A Bayern München vagyunk, és elöl kell lennünk, minden meccset meg akarunk nyerni, még a Bajnokok Ligájában is. Öt gólt szerezni ugyanakkor a Bundesligában, számomra is extra."

Guardiola a félidőben szavazott bizalmat játékosának, erre ő sem számíthatott - "Ezt nem is értem, öt gól! Ilyesmit sem játékosként, sem edzőként nem láttam még. A Wolfsburg ellen sosem egyszerű öt gólt szerezni. Nagyon, nagyon örülök Robert öt góljának. Az ő hite a jövőnk szempontjából is nagyon fontos. De ezt egyszerűen nem is értem..." - mondta a lenyűgözött edző.

Dieter Hecking a Wolfsburg trénereként élhette meg a sporttörténelmi pillanatokat - "Mit is mondhatnék? Egy világklasszis csatár szerzett öt gólt, és szerezhetett volna akár hetet is. Ennyi történt. Jó első félidőnk volt, amikor nem érvényesült a Bayern gyorsasága, aztán jött kilenc perc, amiről nem is tudok mit mondani"

Az eseménysor mellett nem tudott elmenni szó nélkül Mats Hummels a BVB védője sem, Lewandowski ex-csapattársa közösségi oldalán kommentálta a látottakat - "Hahahahahahaha, bocsi, de ilyet még soha életemben nem láttam..."

Őszi Ádám

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése