2013. március 6., szerda

CR7: " Ez egy különös érzés... "

Tegnap este Cristiano Ronaldo visszatért korábbi sikerei színhelyére az Old Trafford gyepére. Meze nem vörösen izzott és nem is United címer volt rajta, hanem zöld és egy királyi jel a mellén. Érzelmekkel teli este lehetett ez a portugál klasszis számára, hiszen a felé áradó szeretet évek alatt sem lett tova.  

"Végeztem a dolgomat, hozzásegítettem a Real Madridot a győzelemhez. Nagyon boldog vagyok, de különös érzés" - mondta a TVE-nek Ronaldo, aki eldöntötte a párharc sorsát.

"Sok éven át játszottam a Manchester Unitednél, és ha egy nap a Real Madriddal nézek szembe, ugyanilyen érzés lesz bennem. Az, hogy ilyen jól fogadtak, nagyon különleges a számomra, és ez egy hazaérkezés volt. Boldog vagyok, de szomorúságot is érzek a Manchester United miatt. Nem ünnepeltem tiszteletből." - fejezte be mondandóját Cristiano.

Őszi Ádám

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése