2014. február 13., csütörtök

Skrtel: "Hazudnék, ha azt mondanám, nem gondolkodtam a távozáson..."

Először beszélt tavalyi megpróbáltatásairól Martin Skrtel a Liverpool szlovák válogatott játékosa, aki idén bombaformában játszik, hétvégén pedig két góllal köszönt be az Arsenal hálójába. A védő elmondta, bizony foglalkoztatta a távozás gondolata.

Mint ismeretes Skrtel tavaly a szezon második félidejében a kispadra szorult, most pedig az Elcho-nak adott interjút akkori érzéseiről - "Hazudnék, ha azt mondanám, nem gondolkodtam a távozáson! Nem volt könnyű számomra az előző szezon után. Kispados voltam az idény második felében, és ez új volt a számomra. Nem egyszerű azonban elhagyni egy olyan csapatot, mint a Liverpool, mert a világ egyik legjobb klubjáról van szó. Hat év után nem könnyű azt mondani, hogy 'Rendben, akkor távozok'."

"Próbáltam keményen dolgozni minden egyes edzésen, és amikor lehetőséget kaptam, megpróbáltam a maximumot nyújtani."

Őszi Ádám

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése