2012. július 16., hétfő

Caneira: "A Videoton a legprofibb klub, amelyet valaha láttam"

Marco Caneira a Videoton portugál válogatott védője egy interjú beszélgetés során nagyon elismerően beszélt jelenlegi magyar csapatáról. Megemlítette, hogy több szempontból is a legprofibb klub, melyben élete során során játszott. Ezek elismerő szavak, hiszen korában a Valencia, Sporting és a Bordeaux csapatában is szerepelt és számtalan csapatban játszott kölcsönben.A 33 éves Caneira 2002 és 2008 között 25 alkalommal szerepelt a portugál válogatottban. Klubcsapataival számtalan sikert ért el: A Sportingal portugál kupa, ligakupa és szuperkupa győztes, a Beira-Mar csapatával is sikerült elhódítania a portugál kupát. Legnagyobb sikerét a Valencia csapatával érte el, mellyel UEFA kupát és spanyol királykupát nyert. Emellett ne feledjük el, hogy a Videoton pár nappal ezelőtt elhódította a magyar szuperkupát. 

„Tudtam, hogy a magyar bajnokság színvonala nem vetekedhet az európai élmezőnnyel, ennek ellenére meglepődtem, amikor ide érkeztem. A munkafeltételektől kezdve egészen a szervezettségükig ez a legprofibb klub, amelyet valaha láttam. Nagyon stabil klub, pénzügyi problémák nélkül” - nyilatkozta Marco Caneira. /nso.hu/

Kedveld facebookos oldalunkat és légy tagja közösségünknek, ha megteszed üzenőfaladon megjelennek a friss híreink. Íme az oldal: http://www.facebook.com/SportToll

Szerző: Őszi Ádám

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése