2014. március 14., péntek

Bayern München: Lemondott az elnöke, egy korszak végetért!

Uli Hoeness a Bayern München labdarúgócsapatának elnöke úgy döntött, nem fellebbezi meg a bíróság csütörtöki döntését és közel 30 millió eurós adócsalását elismervén elfogadja a döntést és börtönbe vonul. A hírrel egy időben Hoeness bejelentette lemondását a Bayern München labdarúgócsapatánál, ezzel pedig már nem ő a német rekordbajnok elnöke.  

"Miután beszéltem a családommal, úgy döntöttem, hogy elfogadom a müncheni kerületi bíróság döntését az adózási ügyben. Ezek után arról tájékoztattam az ügyvédeimet, hogy nem áll szándékomban fellebbezni. Ezt kívánja a tisztesség, hogy személyes felelősséget vállaljak. Az adóelkerülés életem tévedése volt. A hibám következményeit viselnem kell. A Bayern München az életem munkája, és mindig az is marad. Én mindörökre ehhez a nagy klubhoz tartozom, és megtartom a kapcsolatot a hozzá kötődő emberekkel, amíg élek. Szívből köszönöm mindenki támogatását" - olvashatóak Hoeness szavai a Beyern München hivatalos honlapján.

A 3,5 esztendőnyi szabadságvesztésre ítélt Hoeness várhatóan a következő hetekben bevonul egy a Landsberg am Lech-ben található intézetben, ahol megkezdi büntetésének letöltését.

A 69 esztendős szakember élete összefonódott a Beyern München csapatával, profi pályafutását a klub kötelékében töltötte, ám karrierje egy korai sérülés miatt félbeszakadt, s ekkor kezdett el dolgozni a klub vezetésében. Megmászta a renglétrát, az elnöki posztot pedig 2009-ben vette át Franz Beckenbauer leköszönését követően. A mai nappal egy korszak ismételten lezárult, egy új pedig kezdetét vette...

Őszi Ádám

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése