2015. augusztus 12., szerda

Mi lesz véled Pedro!? - Nyilatkozatok, bánat, düh, öröm és hazugság

Vajon véget ér a love story Pedro és az FC Barcelona között!? Erre is választ adott a támadó, aki elárulta, örökre Barca szurkoló marad, de a helyzet nem ilyen egyszerű. A technikai igazgató hazudott (valótlant állított), a támadó kapcsán pedig megszólalt Enriqu és Messi is. A karrier és a tegnapi győztes találat margóján. 

Pedro a katalánok saját nevelésű játékosa, s ezidáig példamutató klubhűségről tett tanúbizonyságot. Jöttek mentek az edzők, sztárcsatárok érkeztek, ő pedig mindig küzdött a kezdőbe kerülésért, soha nem adta fel és elfogadta pozícióját, ha kezdő volt, ha csere. Samuel Eto'o, Messi, Henry, Ibrahimovic, Sanchez, David Villa, Neymar, Suarez, nem volt egyszerű a csapatba kerülés...! Pedro ezidáig 319 tétmérkőzésen lépett pályára a katalán klub színeiben, s egy híján százados, tegnapi volt 99. gólja a klub színeiben, emellett pedig 63 gólpassza is van. 

Roppant fontos gólok fűződnek a nevéhez, sorsdöntő találatok, nehéz lenne mindet felidézni, ám a legfrissebben a keddi események élnek bennünk. Egyik poszt riválisa Neymar sérült, még sem kapott kezdőként helyet. A ráadásban beállt, s eldöntötte a meccset. Igazi érzelmi vihar volt ez mindenki számára. Sok kérdőjel közepette eufória és öröm.

Pedro többet szeretne játszani, ezáltal pedig nincsen könnyű helyzetben, ha tehetné, örökké a Barcában rúgná a bőrt, ám folyamatosságra vágyik, a szíve szakad meg, s ő maga sem tudja mi lesz. A kupa felemelésének pillanatában érdekes momentum volt, hogy az egész csapat egymásba kapaszkodva ugrált, Pedro pedig a jobb szépen egyedül tapsolt, láthatóan picit elkülönülve a többiektől. Szomorú, sokat mondó képek voltak, ám szerencsére a tribünről lejőve oldódott a hangulat és láthatóan Pedro is jól érezte magát, átszellemült, egy kis ideig gondmentessé vált a feje.


Az első számú kérő a Manchester United, de a Chelsea és a Bayern München révén is szóba került. A minap egy Barca legenda óva intette a manchesteri kalandtól...!

Végezetül pedig nézzük a meccs utáni nyilatkozatokat, avagy Pedro így konstatálta az eseményeket - "Nem vagyok teljesen elégedett a helyzettel. Robert Fernández (Barca technikai igazgatója) olyasvalamit mondott, amiről én nem tudok... Beszéltem a kapitányokkal, az elnökkel és az edzővel, és igen, vele is, de csak pár másodpercig. Nem értem, miért mondta azt, hogy kértem a távozásomat. Nem tudja, hogyan is érzem magam a csapatnál. Mindig is Barcelona-szurkoló leszek, történjen akármi! Mindig próbáltam a legjobbamat nyújtani a klubnál. Ambiciózus vagyok, és annyit akarok játszani, amennyit lehetséges. - majd kitért az 5-4-re megnyert szuperkupa meccsre - Mérges voltam, hogy a padon maradtam, miután Neymar sérült. Nem akarom elhagyni a Barcelonát, de ez egy bonyolult helyzet. Nem a pénzről szól a dolog, hanem a folytonosságról. Játszani akarok. Luis Enrique másokat favorizál, és elég sok időt vártam már."

A katalán klub trénere Luis Enrique is reagált a zsurnaliszták kérdésére, mely Pedro szerepvállalására irányult - "Pedro nem edzhetett két napig egy izomprobléma miatt. Azt választottam, amit a legjobbnak találtam (Rafinha kezdett helyette), és most is ugyanígy döntenék."

Messit is elcsípték egy mondat erejéig Pedro révén - "Megérdemelte ezt azok után, amit adott a klubnak. Nem tudom, mi lesz vele, ez az ő döntése lesz, de akármi is történik, megérdemelte ezt."

Őszi Ádám

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése