2014. június 24., kedd

Yaya Touré: "A City nem engedte, hogy haldokló testvéremmel legyek..."

Igen kemény kritikát fogalmazott meg Yaya Toure klubjával a Manchester Cityvel szemben, mondván nem engedték, hogy a bajnokság vége és a válogatott összetartás között halálos ágyán fekvő testvérével legyen. 

Mint ismeretes Ibrahim Toure, Kolo és Yaya öccse pár napja hunyt el Manchesterben, miután a rák legyőzte szervezetét. A City középpályása egy francia lapnak adott nyilatkozatában fakadt ki és nem rejtette véka alá a benne dúló érzéseket - "Nagyon szomorú vagyok, mert úgy érzem, semmiben nem tudtam segíteni az utolsó hetekben. Az idény végén vele akartam tölteni négy-öt napot, mielőtt elmentem volna a válogatotthoz, a City ugyanakkor nem engedett el. El kellett mennem a bajnoki címet ünnepelni Abu Dhabiba, miközben a testvérem a halálos ágyán feküdt. Szerencsére Kolo legalább ott volt mellette. A klub vezetői pontosan tudták, mennyit szenvedtem az utolsó hónapokban a testvérem harca miatt. Ez az oka annak, hogy annyi sérülésem volt a szezon hajrájában. Nem voltam ott fejben. A sportsikerek megvoltak, de szörnyű, ha arra kell hazamenni, hogy nem segíthetsz egy olyan szenvedő emberen, aki nagyon fontos számodra!"

Arrow

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése