2014. május 15., csütörtök

VB 2014: "Nem lehetséges a részvételem, mert...!" - Van der Wiel

Szívszorongató, hazafias és egyben nagyon profi döntést hozott a holland labdarúgó-válogatott sztárja  Gregory van der Wiel, aki nem utazik a brazíliai világbajnokságra. Ezúttal elárulta az okokat is. 

"Felhívtam az edzőt, és mondtam neki, hogy nem lehetséges a részvételem. Túl sokáig bajlódtam térdsérüléssel, az egész évadban fájdalomcsillapítókkal játszottam. Nem tudok teljes edzésmunkát végezni! Konzultáltam orvosokkal és az edzővel, és az a döntés lett meghozva, hogy nem megyek. Ez egy olyan döntés volt, amit nem a szívemmel, hanem a fejemmel hoztam meg. A brazil szereplés csodálatos lett volna, de ha országod válogatottjában futballozol, akkor makkegészségesnek kell lenned. A holland csapatorvos is azt mondta, hogy az egészség az első" - mondta Van der Wiel a Paris Saint-Germain védője, a világbajnokság egyik nagy hiányzója.

Őszi Ádám

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése