2012. július 2., hétfő

Búcsúlevél: Del Piero elbúcsúzott a Juventus szurkolóitól



Alessandro Del Piero szerződése pár napja lejárt a Juventus csapatánál, és ez alkalomból nyílt levélben búcsúzott el a torinói klub szurkolóitól, szimpatizánsaitól. Nézzük, hogyan tette ezt.

"Eljött hát a nap: ma lejár a szerződésem a Juventusszal.

Persze mindez nem újdonság, mégis: az, hogy mindez hivatalos, hogy eljött a nap, megérinti az embert. De számomra ez mégsem egy szomorú pillanat, már nincs bennem nosztalgia és már nem bánok semmit. Az elmúlt napokban felidéztem mindazt, ami az utolsó fekete-fehérben töltött szezonomban történt, és újra átélhettem életem legszebb, legnagyobb álmát.

A rengeteg emlék, a győzelmek, és hogy őszinte legyek, néhány keserű emlék a közelmúltból... mindezek leperegtek a szemem előtt, hogy aztán elhalványuljanak az utolsó meccsem utáni ölelésekben. Ez a pillanat mindent összefoglal, és örökre velem lesz. Annak a május 13-nak a képeit mindig a szívemben őrzöm. Kitörölhetetlenül.


Még a nyári pihenő kezdete előtt kiürítettem az öltözőszekrényem Vinovoban, és az edzőközpontból kifelé tartva egy pillanatra megálltam azon a helyen, ahol annyiszor vártatok rám egy-egy autogramért, egy közös fotóért vagy csak azért, hogy kezet fogjunk. Nem számított, hogy perzselő hőség, zápor vagy hóvihar volt, ti ott voltatok. most rajtam a sor, hogy elköszönjek, és köszönetet mondjak mindazért, amit értem tettetek.

Játékosok jönnek és mennek, de a Juventus örök. A csapattársaim itt maradnak, és én leszek a legnagyobb szurkolójuk. Csak a legjobbakat kívánhatom nekik. Ti, a szurkolóim is itt maradtok, és Ti vagytok a Juventus. És itt marad a mezem is, amelyet  mindig feltétel nélkül imádtam, és ez örökre így is marad. Boldog vagyok, hogy utánam más is viselheti a tízes mezt, már csak azért is, mert amióta állandó számozást használnak, mindig az én nevem volt írva erre a mezre. Örülök, hogy jövőre más is felveheti ezt a mezt, és hogy ebben a pillatanban is valahol Olaszországban vagy a világ más részén valaki arról álmodik, hogy egyszer a Juventus tízese legyen. Büszke vagyok, hogy vannak olyanok, akik a nyomomba szeretnének lépni, ahogy én is követtem a legendák, a példaképeim, az egykori nagy bajnokok által kijelölt utat.


Holnaptól többé nem leszek a Juventus játékosa, de mindig egy leszek közületek.

Ideje, hogy belevágjak egy új kalandba. Olyan izgatott és lelkes vagyok, mint 19 évvel ezelőtt.

Viszlát, barátaim, köszönök mindent!"

Alessandro

forrás: Népsport Juventus Blog

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése