2013. január 7., hétfő

Nyilatkozatok: Mourinho Adánt védi és méltatja, a kiállított hálóőr is felszólalt

Jose Mourinho kiállt Adan mellett és nyilatkozatából úgy tűnik, Casillas teljes mértékben elvesztette első számú helyét a királyi gárdánál. A következő bajnokin, biztosan Iker kezd majd, ám kérdés, utána ismét Adan áll majd a kapuban? 

Mourinho teljes vállszélességgel kiállt Adán mellett, kiállított kapusát méltatta, igen ám Casillasról szinte szó sem esett - ,,Számomra tökéletesen megfelel, ha a mérkőzés előtt engem támadnak, majd éltetik a csapatomat. Szerintem azért fütyültek ki engem, mert Casillast ismét padoztattam, a bajnokságban pedig nagy a lemaradásunk. Normális, hogy kifütyülnek engem, mert a teljesítményünk elmarad az előzetesen elvártaktól. Amúgy sem szeretek mindig hősként tetszelegni .Adánnak mondtam, hogy a mérkőzés előtt valószínűleg erős füttyszót fog hallani, de nyugodjon meg, azt nekem fogják címezni. Személy szerint viszont úgy gondolom, nincs meg a tisztelet az ő irányába. Madridban született, 16 éve a klubot szolgálja, ezért nem ezt érdemelné. Adánnak boldognak kellene lennie, azonban a sajtó irányomba szegeződő támadása miatt már vele szemben is tiszteletlenek, ez pedig hatalmas hiba "

Adán röviden nyilatkozott helyzetéről és érzéseiről - ,,Már 16 éve ezt a klubot szolgálom, így már semmivel nem tudnak meglepni. Nagyon sok tiszteletlen vélemény hangzott el velem és a munkámmal kapcsolatban. Azonban én ízig-vérig a klub játékosa vagyok, és a jövőben is az maradok."

Nektek mi a véleményeket erről az egész kialakult Adán-Mourinho-Casillas háromszögről?

Őszi Ádám

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése