2015. június 28., vasárnap

CR7 megtörte a csendet! - "Megerősítem, hogy..."

A Real Madrid portugál klasszisa Cristiano Ronaldo egy ideje már nem kommunikált a sajtó munkatársaival. Most azonban megtörte a csendet, s betekintést nyújtott a valós történések mögé. 

Megannyi pletykát halhatunk az utóbbi időben, miszerint Ronaldo távozik, s visszatér Manchesterbe, teljesen megromlott a viszonya az elnökkel és a klubvezetéssel, avagy Ancelotti kirúgása volt nála az utolsó csepp a pohárba. CR7 elárulta, hogy szó sincsen erről - "Egy ideje senkivel sem beszéltem a sajtó munkatársai közül. Most kivételt teszek. Megerősítem, hogy a rólam megjelent történetek teljesen hamisak, melyek célja egyedül az, hogy konfliktust keltsenek köztem és a klubom között. Nagyon boldog vagyok itt. Koncentráltnak érzem magam, hiszek egy új idényben, mely tele lesz sikerekkel. Megismétlem, a világ legjobb klubjában vagyok, mellyel újabb győzelmeket szeretnék szerezni."

A Real Madrid szurkolói tehát megnyugodhatnak, úgy fest, hogy Cristiano Ronaldo az előttünk álló szezonban is kedvenc csapatuk címeres mezét viseli majd, s tovább gyűrűzhet a Messi-Ronaldo párharc. Más kérdés, hogy egyre több negatív hangot lehet hallani madridisták részéről, miszerint felőlük aztán mehetne a portugál...!

Őszi Ádám

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése