2012. július 20., péntek

Thiago Silva: "Nem akartam távozni..."

Mint köztudott a brazil válogatott védője az AC Milán csapatából a PSG csapatához került, igazolt kinek hogyan tetszik. A történet nem olyan egyszerű és kitűnően példázza, hogy a labdarúgók számára sem olyan könnyű az élet, sokszor nem csak a saját döntésükön múlnak a dolgok. Átigazolásának ügyében Thiago Silva a következő képen nyilatkozott:  

"Elégedettséggel tölt el a transzfer, de szomorú vagyok, hogy elkerültem a Milantól, mert erős érzelmeket kaptam ott. Ilyen a futball: egyik nap itt vagy, másik nap már máshol. Az emberek zsoldosnak hívnak, ami miatt csalódott vagyok. Nem kapok több pénzt a PSG-nél. Ez az egész nem az én hibám, de bocsánatot kérek a szurkolóktól. Ez egy nehéz helyzet a számomra. Nem akartam elhagyni a Milant, illetve a családom sem akarta. Pozitív dolog ugyanakkor, hogy Leonardo (sportigazgató) és Carlo Ancelotti (vezetőedző) hívott engem. Amikor csatlakoztam a Milanhoz, akkor is Leonardo keresett meg. Nagyon kedvelem őt. A PSG egy álomklub, ahogyan Ibrahimovic is mondta."- így nyilatkozott Silva egy sajtótájékoztató keretében

Te mit veszel ki Silva szavaiból maradt volna, vagy rejtetten de örül új csapatának?

Kedveld facebookos oldalunkat és légy tagja közösségünknek, ha megteszed üzenőfaladon megjelennek a friss híreink. Íme az oldal: http://www.facebook.com/SportToll

Szerző: Őszi ádám

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése