2015. augusztus 26., szerda

Az MKB Veszprém magára haragítja szurkolóit!


Egy szurkolói hang... százak, ezrek segélykiáltása...

Egy rövid gondolattal kezdeném, egyszer, majd visszanyal a fagyi...! Komolyra fordítva a szót, ja hogy az előbb is az volt, átlagemberi szemmel olyan tendenciát folytat az MKB Veszprém kézilabdacsapatának vezetése, mely inkorrekt a szurkolókkal szemben, egyre szemet szúróbb, a klubvezetés pedig nem keresi a megoldásokat, csak zsebre teszi a szegény magyar szurkoló pénzét!

Szegény magyar szurkoló!

Apropó! Ja, hogy a szegény magyar szurkoló, az átlagember, az igazi szurkoló már nem is tud Veszprém mérkőzésekre járni, mivel a pénztárcájának nem felelnek meg a klub által kibocsátott jegyárak. Persze nem volt ez mindig így, vissza kell menni az időben, s nem is olyan régen még egész tűrhető (akkor sem olcsó) de tűrhető kompromisszumképes összegek forogtak. Most már egy BL-csoportmeccsre (Flensburg)  is 8600 forintos kapu mögötti jegyárat kóstálhatunk, mely újabb erős árnövekedés. Itt pedig halkan jegyezném meg, hogy Celjébe, idegenbe, harmad annyiba sem kerül egy jegy, de még Németországban is sokszor fél áron lehet belépőkhöz jutni...! Az átlagkeresetek és az anyagiak között pedig ég és föld a különbség.

A felsőbb rétegé lett az MKB Veszprém..., csak amikor majd szurkolni kell, veszett vadként belehajtani a győzelembe a csapatot, ott nem a pénz, hanem a szív hiánya fog látszani a lelátón...

Tavaly utoljára a Szeged elleni hazai bajnokin voltam Veszprém meccsen, utána a szezon vége felé érve már megfizethetetlenek voltak a jegyárak, az átlagember számára. Sok mérkőzésen voltam, leírhatatlan hangulatot tapasztaltam, tavaly azonban egy roppant negatív dologgal szembesültem, a korábbi atmoszféra a múlté lett, elkezdett elszínházasodni a lelátó, s aki igazi atmoszféra fanatikus, mint én, az ezt roppant hamar megérzi.

A szurkolók vannak a klubért (sajnos ez egyre inkább anyagi vonzatra tevődik át), de a klub nincsen a szurkolókért...

Jómagam és több ismerősöm is megerősítette azon tapasztalatot, melyet most "pergamenre" vetek, avagy a klubvezetés nem kezeli megfelelően a szurkolókkal történő kommunikációt. Privát üzenetekre, kérdésekre nem válaszolnak, ahogy a mail fiókban is többnyire csak kimenő üzenetet találunk. Pedig csak olyan kérdésekről van szó, miszerint lesz-e a négyes döntőre közös utazás, mikortól lehet megváltani a jegyet stb...! Egész egyoldalú, elvárásokkal teli kommunikációt tapasztalunk sok esetben.

A vidéki szurkoló nem szurkoló!? Avagy a jegyvásárlásban rendre hátrányt szenved az, aki nem Veszprémben, vagy környékén él. Megoldást kérünk a klubtól, kidolgozott, ésszerű struktúrát, ez nem labdarúgás...!

Új arénára lenne szükség, az MKB Veszprém kinőtte "új" 2008-ban átadott otthonát!

Röviden megfogalmazva és a föntiekkel is egybe boronálva, kicsi lett a csarnok, ám azon a kicsin egyre nagyobb pénzt akar kaszálni a klubvezetés! El kellene gondolkozni egy új, nagyobb befogadóképességű létesítmény megépítésén. Ezen tendencia évek óta adott, szívesen vennék egy választ a klubvezetéstől, egy közleményt, miszerint ha épül, akkor mikor, ha pedig nem, akkor miért nem!? Az 5000 férőhely roppant kevés lett...

ui: amellett pedig, hogy a Kiel ellen a jegyár a plafont veri, mi az a mindössze 300 jegy, melyre hasra ütve mondok valamit, 3000 szurkoló pályázott...! Elkelt, s csak azoknak volt esélye, akinek a pénze mellett abban a 15 percben volt ideje számítógép előtt ülni...

Kérném a klubvezetést, hogy ne olyanok legyenek, mint a magyar politikusok, ne söpörjenek mindent a szőnyeg alá, ami kellemetlenen, hanem keressünk közösen megoldásokat, hiszen a szurkoló és a klub szorosan összefonódik!


Őszi Ádám egy fanatikus, ám roppant elkeseredett MKB Veszprém szurkoló

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése