2015. június 24., szerda

"A vereség ellenére büszke vagyok a csapatra..."

Első rájátszásbéli csoportmérkőzésén vereséget szenvedett a Sallói Dániellel felálló Sporting Kansas City, avagy nehéz helyzetbe került az U18-as együttes, melynek innentől fogva meg kell nyernie mindkét mérkőzését, s bízni a keresztbeverésben, ugyanis mindössze a csoportelső lép tovább a legjobb nyolcba. 

Sporting Kansas City - Chicago Fire 0-2

"Nagyon jól ment a csapatnak a játék. Büszkék lehetünk a teljesítményünkre. Sajnálom, hogy a végén egy ilyen szerencsétlen góllal vezetést szerzett az ellenfél, majd tizenegyesből még egyszer gólt szereztek. Személy szerint nekem is jól ment a játék volt helyzetem, amit sajnos kihagytam, de legfőképp a mezőnyben segítettem a csapatnak. Kikaptunk, továbblépünk és holnap nyernünk kell a Red Bulls ellen, hogy esélyesek maradjunk. Még nem láttam őket játszani, de elvileg esélyesek a végső győzelemre. Meglátjuk!" - nyilatkozta a FociClub.hu-nak az ifjú magyar gólfelelős a lefújást követően nemsokkal. 

Ami a csoport másik mérkőzését illeti, a végső győzelemre is esélyesnek tartott New York Red Bulls egy négyest gurított a BW Gottschee Academy legjobbjainak.

New York Red Bulls - BW Gottschee Academy 4-0

A csoport állása:
1. New York Red Bulls 3 pont (4:0)
2. Chicago Fire 3 pont (2:0)
3. Sporting Kansas City 0 pont (0:2)
4. BW Gottschee Academy 0 pont (0:4)

Daniék a folytatásban  ma a New York Red Bulls legénységével ütköznek meg, s csakis a győzelemmel maradhet reális esély a továbbjutásra. Az eredménnyel, a részletekkel és Dani beszámolójával jelentkezünk.

Őszi Ádám

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése