2014. október 2., csütörtök

Hummels megszólalt Barca ügyben

Folyamatosan téma a nemzetközi sportsajtóban Mats Hummels klubváltása, a Borussia Dortmund ászát rendre hírbe hozzák az FC Barcelonával. Egyre többször lehetett arról olvasni, hogy a katalánok és Mats előszerződést kötöttek, ebből azonban semmi nem igaz, állítja maga a játékos, aki a bundesliga.de-nek adott interjút. 

Úgy fest Hummels megelégelte a pletykákat és kinyilvánította véleményét - "Különböző médiumok beszámolója szerint számos klubbal tárgyaltam, és már van aláírt előszerződésem a Barcelonával, de ezekben egy csepp igazság sincs. Sohasem terveztem komolyan, hogy elszerződöm valahová innen. 2012-ben, amikor a második Bundesliga-aranyunkat nyertük, mindenki mehetett volna, ahová szeretne, de én egyértelmű döntést hoztam, hogy maradok Dortmundban, mert úgy éreztem, hogy itt van valami különleges." - nyilatkozta Hummels a bundesliga.de-nek!

A transfermarkt.de 35 millió euróra taksálja a német válogatott védő piaci árát, akinek 2017 nyaráig érvényes szerződése van a BVB-vel. Korábban az Arsenal, a Juventus, a Bayern München és Manchester két nagyágyújának érdeklődéséről is írtak a sajtóban.

Arrow

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése