2012. augusztus 18., szombat

Gera és edzője is nyilatkozott a mai győzelmet követően

Mint azt már megírtuk ma a West Brom csapatába 266 nap után visszatért Gera Zoltán és óriási bombagólt szerzett. A mérkőzést követően egy nagyon boldog magyar játékost láthattunk, akinek remekül sikerült a visszatérés. 

"Nagyon boldog vagyok, hogy visszatértem, és gólt szereztem. Jólesett, hogy a szurkolók végig mögöttünk álltak. A West Brom stadionja mindig is különleges volt számomra. Hatalmas élmény volt a szezon első mérkőzése. Azt gondolom, remek gólt rúgtam, remélem, a továbbiakban is hasonlóan tudunk játszani. A gól a legjobb pillanatban jött, erőt adott a folytatáshoz. Ez a mérkőzés jó kezdet volt a számunkra." - így nyilatkozott Zoli a mérkőzést követően.

A mérkőzést követően a West Bromwich Albion menedzsere Steve Clarke nagyon elismerően nyilatkozott Gera Zoltánnal kapcsolatban. - "Elégedett vagyok Zoltánnal. Szörnyű volt a legutóbbi két szezonja a sérülések miatt, de a visszatérésével egy új igazolással gazdagodtunk. Nagyon lelkes, és részese akar lenni annak, amit csinálunk. Ez nagyszerű, nagyon elégedett vagyok vele. Nagyon keményen dolgozik az edzéseken, igazi profi. Mérföldkő számára a visszatérése és a gólja"

Szerző: Őszi Ádám

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése